.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حرکات نمایشی موتورسواران در سواحل ممنوع
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف در سواحل و تفرجگاه‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، پاسخگویی به مطالبات مردمی و جلوگیری از تردد موتورسیکلت سوران متخلف در اماکن تفریحی و تفرجگاه‌های ساحلی شهرستان بابلسر، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: در این طرح موتورسیکلت سوران متخلف که با ایجاد حرکات نمایشی و پرخطر ضمن ایجاد خطرات جانی و مالی برای خود، موجبات ناامنی، ترافیک ومزاحمت برای شهروندان ومسافران را فراهم می‌آورند، شناسایی و توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسرگفت: در این طرح ۱۴ موتورسیکلت متخلف شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه توقیف و برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ زارع از معرفی راکبان متخلف به مرجع قضائی خبر داد افزود: اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در اولویت ماموریت‌های پلیس قرار دارد و به صورت مستمر اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه اجرای این طرح در راستای ماده ۸۵۱ قانون مجازات اسلامی وبرخورد صرفا برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای شهروندان است، گفت: پلیس در حوزه برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف برابر قانون رفتار خواهد کرد و رعایت قوانین و مقررات راهور، دارا بودن بیمه نامه شخص ثالث، گواهینامه و کلاه ایمنی به منظور حفظ سلامت خود ودیگران مورد تاکید است.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.739 seconds.